Πώς να προωθήσετε ένα νοσοκομείο μέσω του Digital Marketing;

Estimated read time 1 min read

Όπως κάθε άλλη υπηρεσία εκεί έξω, το πρώτο μέρος όπου οι άνθρωποι αναζητούν νοσοκομεία είναι το Διαδίκτυο. Θα μπορούσαν να αναζητούν κοντινά νοσοκομεία, διεύθυνση νοσοκομείων, διαθέσιμες ειδικότητες, κριτικές από άλλα άτομα και ούτω καθεξής. Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για νοσοκομεία, κλινικές και ανεξάρτητους επαγγελματίες να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους. Σε αυτή τη δεκαετία είναι εξαιρετικά σημαντικό για τα νοσοκομεία να έχουν μια σταθερή ψηφιακή παρουσία. Γι’ αυτό ακριβώς έχουμε γράψει αυτόν τον περιεκτικό οδηγό για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ για νοσοκομεία.

Και θα δούμε πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε το καλύτερο. ψηφιακό μάρκετινγκ για νοσοκομεία infographic Γιατί χρειάζεστε το Digital Marketing για νοσοκομεία; Φανταστείτε ότι είστε μέλος της ομάδας μάρκετινγκ σε ένα νοσοκομείο πολλαπλών ειδικοτήτων. Ποιο θα ήταν το πιο σημαντικό μεταξύ των KPI σας; Θα ήταν σίγουρα κάτι στενά συνδεδεμένο με τα έσοδα που φέρνετε. Και γενικά στην περίπτωση των ιδιωτικών κερδοσκοπικών νοσοκομείων, τα έσοδα σημαίνουν νέους ασθενείς.

Για να προσελκύσετε ασθενείς στο νοσοκομείο σας και να τους προσφέρετε την καλύτερη εξυπηρέτηση, πρέπει πρώτα να τους αντιμετωπίσετε. Αυτό μπορεί να κάνει το ιατρικό Marketing για εσάς ως πρώτο βήμα. Υπάρχουν πολλά ψηφιακά κανάλια όπου μπορείτε να κάνετε μια σταθερή παρουσία και να εμφανιστείτε ενώπιον του κοινού-στόχου. οι ασθενείς σας. Αυτά τα κανάλια μπορεί να είναι μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μηχανές αναζήτησης, email, άλλοι ιστότοποι κ.λπ. Καθώς γινόμαστε ολοένα και πιο ψηφιακοί καθημερινά, περισσότεροι άνθρωποι θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν ψηφιακές πλατφόρμες για να αναζητήσουν υπηρεσίες που χρειάζονται.

Αυτό θα περιλαμβάνει επίσης νοσοκομεία και άλλες υπηρεσίες που σχετίζονται με την υγειονομική περίθαλψη. Εκτός από όλα αυτά, το ψηφιακό μάρκετινγκ, σε αντίθεση με άλλα παραδοσιακά μέσα, προσφέρει χαρακτηριστικά όπως η στόχευση, η δυνατότητα μέτρησης και το επαναληπτικό μάρκετινγκ που είναι ζωτικής σημασίας για κάθε άλλο διαφημιζόμενο που αναζητά καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Διαβάστε:  Τα καλύτερα μεταπτυχιακά για την Διοίκηση Επιχειρήσεων

Πώς να προωθήσετε ένα νοσοκομείο μέσω του Digital Marketing;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ ως τομέας είναι αρκετά τεράστιο. Διαθέτει πολλαπλές κάθετες μεταξύ των οποίων η καθεμία είναι μια ειδικότητα. Για ένα νοσοκομείο, παρακάτω είναι οι πιο σημαντικοί τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσετε στο Digital Marketing. Social Media Marketing (SMM) Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) Content Marketing Email Marketing Για να πετύχετε στον διαδικτυακό χώρο, πρέπει να επιλέξετε τις σωστές μεθόδους και κανάλια και να δημιουργήσετε αλάνθαστες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική Digital Marketing για το νοσοκομείο σας;

Πριν ξεκινήσετε να εργάζεστε για την ψηφιακή σας παρουσία, θα πρέπει ουσιαστικά να έχετε μια στρατηγική. Η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για ένα νοσοκομείο θα πρέπει ιδανικά να περιέχει τα ακόλουθα στοιχεία.

Καθορίστε τον στόχο σας

Ο στόχος της στρατηγικής σας θα καθορίσει τι προσπαθείτε να επιτύχετε από τις ενέργειές σας. Για παράδειγμα, αυτό θα μπορούσε να είναι η δημιουργία αναγνωρισιμότητας επωνυμίας ή η δημιουργία δυνητικών πελατών σε περίπτωση ψηφιακής καμπάνιας. Ο στόχος σας θα αποφασίσει επίσης τα περαιτέρω βήματα που πρέπει να συμπεριλάβετε στη στρατηγική σας. Αναλύστε το τρέχον σενάριο σας Είναι καλό να έχετε κατανόηση για το πού βρίσκεστε στο ταξίδι σας προτού σχεδιάσετε κάτι νέο.

Αυτό θα έπρεπε ιδανικά να απαντά σε ερωτήσεις όπως οι παρακάτω. Έχετε ήδη ψηφιακή παρουσία; Εάν ναι, πόσο αποτελεσματικό είναι; Ποια είναι τα κανάλια που αξιοποιείτε αυτήν τη στιγμή; Ποια είναι η τρέχουσα δαπάνη σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ;

Τι λείπει αυτή τη στιγμή από τις δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ και πού θέλετε να βελτιώσετε; Προσδιορίστε το κοινό σας Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα στο ψηφιακό μάρκετινγκ για τα νοσοκομεία. Θα πρέπει να ορίσετε την προσωπικότητα του αγοραστή σας πριν προγραμματίσετε οποιεσδήποτε δραστηριότητες μάρκετινγκ. Προσδιορίστε καλά τα χαρακτηριστικά του κοινού σας. Η συλλογή των παρακάτω λεπτομερειών σχετικά με το κοινό σας θα σας βοηθήσει να το ορίσετε εύκολα. Η κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων χρίζει στρατηγικής.

  • Ηλικιακή ομάδα του κοινού σας
  • Γένος
  • Κοινωνική τάξη
  • Τοποθεσία κατοικίας
  • Εκπαίδευση
  • Οικογενειακή κατάσταση (ανύπαντρη/έγγαμος/γονείς)
  • Επιλέξτε τις μεθόδους/κανάλια σας
Διαβάστε:  SEO για Eshop με χονδρική - Τι να προσέξω

Η στρατηγική σας θα πρέπει να ορίζει ποιες είναι οι μέθοδοι και τα κανάλια που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε το νοσοκομείο σας.

Στο Digital Marketing, μπορούμε γενικά να ταξινομήσουμε αυτές τις μεθόδους σε δύο.

Οργανικά και επί πληρωμή

Οι οργανικές (μη επί πληρωμή) μέθοδοι περιλαμβάνουν SEO, SMM κ.λπ. Και όλες οι διαφημίσεις θα υπάγονται σε μεθόδους επί πληρωμή. Θα πρέπει επίσης να οριστικοποιήσετε ποια είναι τα κανάλια που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε για προώθηση. Αυτό μπορεί να είναι μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καμπάνιες email, πλατφόρμες φιλοξενίας βίντεο κ.λπ. Μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να επιλέξετε τις σωστές επιλογές ανάλογα με το κοινό-στόχο σας. Για τα νοσοκομεία, το Facebook, το Instagram, το Twitter και το LinkedIn λειτουργούν καλά.

Αποφασίστε τον προϋπολογισμό σας Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για την οικοδόμηση μιας αλάνθαστης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ για το νοσοκομείο σας. Αφού μάθετε ποια κανάλια ή μεθόδους θέλετε να αξιοποιήσετε, μπορείτε να καθορίσετε έναν συνολικό προϋπολογισμό και να τον διαιρέσετε στα κανάλια. Ή αν δεν έχετε τον ακριβή προϋπολογισμό κατά τη δημιουργία της στρατηγικής σας, έχετε ένα κατά προσέγγιση ποσό και αποφασίστε πόσα θέλετε να επενδύσετε στο PPC, πόσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ούτω καθεξής. Έχοντας έναν σαφή οδικό χάρτη της κατανομής του προϋπολογισμού θα διευκολύνει πολύ την εφαρμογή της στρατηγικής σας.

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours